Stichting BOP 25 jaar, wordt sponsor van OlieBOP!

OlieBOP 25:

Een muzikaal feest voor Bolsward!

Stichting Bolsward Op Podium (BOP) viert in 2025 haar 25-jarig jubileum! Om dit te vieren organiseren we, éénmalig, op nieuwjaarsdag OlieBOP 25, een uniek evenement in sporthal De Middelzee. Tijdens dit nostalgische feest brengen we talenten van toen en nu samen op één podium.

OlieBOP was ooit het allereerste evenement van BOP, en nu, 25 jaar later, halen we die magische sfeer terug. Oud-bestuursleden keren terug, bekende muzikanten uit de beginjaren betreden opnieuw het podium, en jong talent krijgt de kans om te schitteren naast hun helden. ✨

Waarom uw sponsoring belangrijk is:

Het organiseren van een evenement van deze omvang is een flinke klus, zeker met de extra kosten voor veiligheid, materiaal en andere benodigdheden. Om OlieBOP 25 financieel mogelijk te maken, zijn we op zoek naar sponsors.

Met uw steun kunnen we:

• Meer talenten laten optreden
  • Een onvergetelijke beleving creëren voor alle bezoekers
  • De muzikale toekomst van Bolsward stimuleren

Sponsorpakketten:

We hebben verschillende sponsorpakketten samengesteld, met elk unieke voordelen.

➡ ➡ Ga hier naar het antwoordformulier! 😀

Samen maken we er een onvergetelijk feest van!

Is sponsor een beetje teveel van het goede? Maar draag je muzikaal Bolsward wel een warm hart toe? Wordt dan VRIEND van OLIEBOP 25! Hiermee help je evengoed het leukste muziek event van het jaar mogelijk te maken, én je verdient eeuwige roem! Heb je dat liever niet, dan mag het ook anoniem natuurlijk 😉

➡ ➡ Ga hier naar het antwoordformulier! 😀

Of neem contact met ons op via info@stichtingbop.nl

Alvast super bedankt!