Bolsward Op Podium

Stage Bolsward LIVE! 24

Woordje voorzitter

WAT.EEN.FEEST!!

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde Bolsward Live!

Vanuit een relaxte sfeer, soms ietwat gespannen, soms onzichtbaar gespannen, maar met heel veel enthousiasme werd het podium beklommen, werd er gespeeld, gespeeld en gespeeld, tot het dak eraf ging!! 4 sets lang vlogen de vonken eraf maar vloog ook de avond voorbij! Het is dubbel dat we hier zo lang naar uitgekeken hebben en dat het nu alweer voorbij is, helaas.

Vanaf de zijkant hebben we met plezier toegekeken hoe het hele proces tot stand gekomen is, de eerste liedjes, teksten, voorzichtige klanken tot de volledige nummers. En zeer opvallend hierbij is toch wel de sfeer! Altijd gezellig, veel plezier onderling en bovenal met zeer veel respect en waardering naar elkaar.

En volgens mij is dat waar het hier om gaat, elkaar in de waarde laten, genieten van de muziek en elkaar naar een hoger niveau tillen. Dit geeft ons als bestuur ontzettend veel voldoening en maakt dat we dit met plezier organiseren.

Ook nog even de complimenten aan de muziekcommissie voor de muziekkeuze dit jaar. Een zeer gevarieerde setlist, met ook wel niet alledaagse nummers, maar evengoed met een hoog ‘meezing gehalte’ wat door de zaal zeer gewaardeerd werd! En voeg daarbij de goede verzorging van het horeca team van de Groene Weide en het fantastische licht en geluid, dan is het plaatje compleet. Al met al weer een top feestje waar we nog lang met plezier op terug kunnen kijken.

Ondertussen zijn we al weer in voorbereiding voor het volgende feestje: ParkBOP. We zullen vast wat bekende gezichten voorbij zien komen, op het podium, voor het podium, voor de bar, en misschien wel achter de bar. Mocht je het leuk vinden om mee te helpen, extra handen zijn altijd welkom!

Alle betrokkenen bedankt voor de inzet, enthousiasme en de mooie optredens. Het wachten duurt lang, maar we hopen jullie natuurlijk allemaal weer terug te zien voor Bolsward Live! 25!

Naar de foto’s:

Namens Stichting BOP,