Bolsward Op Podium

OlieBOP editie 16

Jawel dames en heren, ook dit jaar gaat OlieBOP door!

Het zal alweer de 16e editie worden! Elk jaar met oud en nieuw, organiseert stichting Bolsward Op Podium OlieBOP. Een feest voor en door Bolsward en omstreken. Iedereen kan meedoen, op het podium of als publiek. Er worden drie bands geformeerd dat bestaat uit de opgegeven deelnemers. Per band worden een x aantal nummers verdeeld en ingestudeerd. Het oefenen gebeurt zoals elk jaar in De Muziekboerderij. Tijdens de gezellige oefensessies werken we toe naar het grote evenement OlieBOP!

Ook dit jaar kun je je weer inschrijven om mee te doen. Zing je graag? Speel je een instrument? Geef je dan op! We zijn elk jaar weer opzoek naar muziekanten die er met ons een gigantisch feest van willen maken.

Opgave

De minimale leeftijd om mee te doen is 16 jaar. Opgeven kan tot en met 1 september 2015 via de website . Geef aan welk instrument je speelt, of je al vaker hebt meegedaan aan olieBOP, qua zang; of je solo of in een koortje wilt zingen, of je hoog, mid of laag zingt en wat je muzikale ervaringen tot zover zijn.

2 Oktober zal de aftrap plaatsvinden (plaats en tijd nog nader te bepalen). Het is wel erg belangrijk dat je vanaf 23 oktober vrijwel elke vrijdagavond beschikbaar bent. Dit is onze vaste oefenavond!

Heb je nog vragen of is er iets niet duidelijk? Laat het ons weten en stuur een berichtje via contact.