Met je band meedoen aan ParkBOP? Geef je nu op!

Stichting Bolsward Op Podium is voor ons evenement ParkBOP op 21 mei 2020 opzoek naar leuke (cover-)bands die zich graag willen presenteren in het park van Bolsward. Afgelopen jaar mochten we vele bezoekers verwelkomen en dat is een mooie kans om je als band te presenteren en vooral heel leuk om te doen.

ParkBOP Bolsward 2018
ParkBOP 2018 in het Julianapark Bolsward met 2 mooie overdekte podia

Inmiddels zijn er al vele edities verstreken en heeft menig bandje uit de regio Bolsward én daarbuiten zich mogen presenteren. De combinatie van een groene omgeving, foodtrucks, de toegankelijkheid voor jong en oud en 2 overdekte podia voor bekend en nieuw talent zorgen ervoor dat dit evenement nog steeds groeit en het publiek steeds tevreden huiswaarts keert. Een heerlijke festival sfeer in het park van Bolsward!

ParkBOP Bolsward

Speel jij in een band? Wil je graag op één van de 2 overdekte podia staan en voor een groot publiek laten zien wat je in huis hebt? Ken jij een band die eventueel geschikt zou zijn? Laat het dan ook weten.

Stuur een mail met een korte introductie + een link naar je website of Facebook naar:
info@stichtingbop.nl
En wie weet zien we jullie terug op 1 van de 2 overdekte podia.

De tijd zal zijn tussen 13:00 en 22:00 uur.
Let op, vol=vol!